Nu există nicio companie care să împingă tranziția către un transport curat, mai puternică, mai rapid, mai convingător și mai eficient decât Tesla. În afară de conducerea industriei vehiculelor electrice și cererea și acum producția de vehicule electrice.
Table of Contents
Tesla Giga Shanghai Va Produce 550.000 De Mașini În 2021
Sina Technology a raportat că fabrica Giga Shanghai intenționează să producă 550.000 de mașini în 2021 și intenționează, de asemenea, să exporte mai mult de 100.000 din Tesla fabricate în China. 36 Krypton a aflat că 300.000 dintre aceste vehicule vor fi mașini Model 3, iar restul de 250.000 vor fi Model Y. „Tesla a emis cerințe de comandă către furnizorii de componente de bază”, a declarat o sursă pentru 36 Krypton.
Pentru 2020, obiectivul Tesla a fost de a face 150.000 de unități, ceea ce pare acum mic în comparație cu obiectivul mai mare planificat pentru anul viitor. Motivul acestui salt uriaș este de două ori. Tesla urmează să finalizeze a doua fază a fabricii, iar fabrica va exporta și vehicule în străinătate. Aceeași sursă a declarat pentru 36 Krypton: „Din 550.000 de unități, aproximativ 100.000 de unități Model 3 sunt destinate exportului, iar Modelul Y intenționează să exporte și 10.000 de unități”.
Cu Un Pas Mai Aproape De 1 Milion De Mașini
În cadrul reuniunii anuale a acționarilor din 2020, Elon Musk, CEO Tesla, a spus că Giga Shanghai ar putea produce în cele din urmă 1 milion de vehicule pe an. Tesla a început deja să exporte mașini fabricate în China Model 3 în Europa. Luna trecută, fotografiile au arătat că Tesla plănuia să livreze cel puțin 7.000 de mașini de la fabrica sa din Shanghai în Europa. Este programat să sosească într-un port din Belgia cândva în această lună. Clienții din Germania, Franța, Italia, Portugalia, Elveția și Suedia vor primi aceste mașini.
Este remarcabilă dezvoltarea companiei Tesla între China către Europa
O companie americană are prima fabrică deținută complet din străinătate în China, o țară care a avut recent un război comercial cu viitoarea fostă administrație Trump, ceea ce este o realizare incredibil de remarcabilă. Adăugați în combinația pe care a planificat-o aceeași companie americană și a început deja să-și exporte bunurile în Europa din China. Deși alți producători auto au făcut acest lucru, au avut relații îndelungate și planuri de dezvoltare acolo, în timp ce Tesla este considerat un copil în comparație cu ei.
Noul set de baterii low-cost, cu durată lungă de viață Tesla, pentru lansarea în 2021
Tesla își propune să lanseze un nou pachet de baterii low-cost și cu durată lungă de viață pentru modelul 3 din China, care ar putea aduce costul vehiculelor sale electrice în concordanță cu concurenții lor cu motoare de combustie, au sugerat rapoartele.
Se spune că viitoarea baterie are o durată de viață de un milion de mile înainte de a fi necesară înlocuirea. Odată cheltuite, bateriile ar putea fi folosite pentru stocarea energiei pentru rețeaua națională.
Specificațiile finale pentru noile pachete de baterii nu sunt încă confirmate. Cu toate acestea, Reuters a raportat că celulele vor folosi chimicale cu conținut scăzut de cobalt sau fără cobalt, precum și aditivi chimici și acoperiri care vor permite bateriei să stocheze mai multă energie mai mult timp și să o facă mai rezistentă la tensiunea încărcării rapide .
CEO-ul mărcii, Elon Musk, a promis să dezvăluie cea mai recentă dezvoltare a Tesla în tehnologia bateriilor într-un eveniment dedicat la sfârșitul acestei luni. Cu toate acestea, pandemia de coronavirus și restricțiile globale actuale de călătorie ar putea împinge evenimentul înapoi la sfârșitul acestui an.
Tesla va introduce, de asemenea, un nou proces de fabricare a bateriilor puternic automatizat, care va reduce costurile forței de muncă și va crește producția, pentru a alimenta cererea pe piețe în creștere, precum China. Celulele vor fi construite în viitoarele „Terafactories” ale companiei, care sunt susținute a fi de 30 de ori mai mari decât Gigafactory-ul existent al companiei lângă Reno, Nevada.
Toate aceste planuri vor alimenta obiectivul final al lui Musk de a deveni un furnizor global de energie. Tesla a solicitat recent o licență de furnizor britanic de energie, care ar putea vedea compania sprijinind rețeaua națională utilizând aceleași baterii ca și vehiculele sale electrice. Tesla ar putea, de asemenea, să introducă software-ul său de gestionare a energiei, Autobidder, proprietarilor de case din Marea Britanie ca parte a procesului.
Surse: cleantechnica.com, autoexpress.co.uk
Vrei să afli mai multe despre stațiile supercharger ce vor fi deschise în românia? Gasești un articol desprea palnurile comapaniei în românia aici.