Politica de retur

Servicii de instalare

Avand în vedere specificul produselor și a serviciilor noastre, nu se poate face retur. In situația în care nu sunteți mulțumit de lucrare sau ceva nu functioneză, intervenim gratuit!.

În cazul în care, ne ocupăm și achiziția produselor instalate, atunci returul acestora va fi posibil, în termenii și condițiile politicii de retur a distribuitorului.

Pentru orice fel de problema sau întrebare, ne puteți scrie pe contact@electritec.ro.

 

 

Platforma e-commerce

Conform art. 7 alin. 1 din OG 130/2000 privind regimul juridic al contractelor la distanta si Legii nr. 51/2003, care aproba Ordonanta, „consumatorul are dreptul de a denunta unilateral contractul la distanta, in termen de 14 zile lucratoare, fara penalitati si fara invocarea vreunui motiv. Singurele costuri care cad in sarcina consumatorului sunt cheltuielile directe de returnare a produselor”. 

    In aceasta situatie, Clientul se obliga sa notifice Nordic Knights SRL, privind intentia sa de a returna produsele achizitionate, prin orice mijloc de comunicare scrisa (e-mail / fax / etc). 

    Clientul se obliga ca inainte de expedierea returului sa trimita in comunicarea scrisa urmatoarele informatii:

  • Datele de identificare: nume, prenume, adresa de livrarea si numar de telefon;
  • Numarul comenzii;
  • Produsele care se vor returna;
  • Motivul returului
  • Modalitatea de stornare (fie se pot inlocui produsele returnate cu alte produse de o valoarea cel putin egala, fie se pot restitui banii in contul clientului prin virament bancar)

     Clientul este responsabil sa se asigure ca produsele se vor returna in maxim 14 zile lucratoare de la primirea coletului, in caz contrar Nordic Knights SRL poate refuza coletul.

      In orice situatie de returnare a produselor, acestea trebuie sa fie in aceeasi stare in care au fost trimise Clientului, in ambalajul original, cu etichetele intacte si impreuna cu toate documentele care l-au insotit (factura, certificat de garantie etc.). Produsele returnate trebuie sa fie in aceeasi conditie ca la primire: fara defecte (cu exceptia viciilor ascunse si exceptand defectele deja semnalate de Client in corespondenta cu Nordic Knights SRL). 

       Conform art. 10 lit. c din O.G. 130/2000 Nordic Knights SRL isi rezerva dreptul de a nu accepta returnarea produselor care, prin natura lor, nu pot fi returnate sau care se pot degrada (perisabile) ori deteriora rapid. Produsele ce constituie un set trebuie returnate ca set. 

        Costul returului cade, conform legii, in sarcina Clientului. Pentru retururile efectuate in cursul celor 14 zile lucratoare, clientul primeste banii aferenti produselor returnate in interval de 30 de zile calendaristice de la receptionarea coletului in depozitul Nordic Knights SRL.

        Toate comisioanele plății vor fi achitate de beneficiar și se deduc din suma ordonată. Astfel, suma care va fi returnată va fi micsorata cu:
– 1% + TVA in cazul platii cu cardul online
– Taxa de transport 50 lei la comenzile cu transport gratuit. Costul de transport al returului este suportat de către Client iar produsul trebuie asigurat la valoarea de achizitie a acestuia. 
– Comisionul de transfer bancar

        Pentru o mai rapida solutionare a cererilor clientilor, Nordic Knights SRL accepta retururi exclusiv prin curier. Retururile se fac intotdeauna pe adresa: Mircea Eliade 12b, C10, Voluntari si trebuie sa contina o copie a facturii.

ro_RORomanian