baterie - nivel de incarcare, durabiliate

5 Noi Tehnologii de baterii care ar putea schimba TOTUL

Ce se întâmplă dacă mașina dvs. electrică ar putea parcurge peste 1000 de km cu o singură încărcare, se va încărca în 10 minute și va dura 1 milion de km?

Astăzi, aproape fiecare mașină electrică folosește baterii litiu-ion. Sunt destul de bune, dar în cele din urmă sunt grele și au perioade lungi de încărcare pentru cantitatea de energie pe care o pot stoca.

Potrivit lui Elon Musk, modulele bateriei sunt principalul factor limitativ în viața vehiculului electric. În 2019, el a spus că unitatea de acționare Tesla Model 3 este evaluată la 1 milion de mile, dar bateria nu durează la fel de mult.

baterii

Bateriile litiu-ion vor fi istorie?

Pentru a face față exploziei de cerere prevăzute pentru vehiculele electrice în deceniile următoare, va trebui să creăm o baterie care este mai ieftină, mai durabilă, mai durabilă și mai eficientă. De asemenea, trebuie să abordăm problemele sustenabilității politice și de mediu pentru a ne asigura că bateriile rămân rezistente într-un viitor din ce în ce mai electric.

Peste 80% din zăcămintele mondiale de litiu se găsesc în China, iar tehnologia actuală se bazează, de asemenea, foarte mult pe cobalt, un element găsit în cea mai mare parte în Republica Democrată Congo.

După ultima zi a bateriei Tesla, în care Elon Musk a anunțat o baterie mai mare, tabless 4680, cu densitate de energie îmbunătățită, ușurință mai mare de fabricație și costuri mai mici. Atenția lumii este acum mai concentrată pe baterii ca niciodată, dar Tesla nu este singurul spectacol din oraș.

Bateriile aer litiu

Baterii cu aer litiu. Bateriile metalice cu aer sunt de ceva vreme. S-ar putea să găsiți o mică celulă cu buton de aer din zinc într-un aparat auditiv, de exemplu, dar chimia aerului cu aluminiu și litiu la scară largă este, de asemenea, promițătoare pentru industria auto și aerospațială. Potențialul pentru baterii ușoare cu stocare ridicată de energie face această tehnologie a bateriilor promițătoare. Bateriile cu aer litiu ar putea avea o energie specifică teoretică maximă de 3.460 W h / kg, de aproape 10 ori mai mult decât ionul litiu. Cercetătorii NASA au cercetat, de asemenea, bateriile cu aer litiu pentru a fi utilizate în aeronave. Această tehnologie mai are încă un drum lung de parcurs înainte ca următoarea călătorie de afaceri să fie într-un avion electric. Baterii Nanotech.

Nanotehnologia a fost un cuvânt cheie de câteva decenii, dar acum găsește aplicații în orice, de la nanoelectronică la inginerie biomedicală, și armură corporală la fiare de îmbrăcăminte extra-alunecoase. Nanomaterialele folosesc particule și structuri cu dimensiuni cuprinse între 1 și 100 nanometri, în esență cu o dimensiune mai mare decât scara moleculară. Nanostructurile de carbon prezintă, de asemenea, o mare promisiune. Grafenul este unul dintre cele mai interesante dintre acestea. Amprius merge cu o etapă mai departe cu anodii lor de „nanofir de siliciu 100%”. Producătorul susține că pot atinge 500 Wh / kg, care este în gama potrivită pentru a permite avioanelor electrice în parteneriat cu Airbus. Cercetarea nanomaterială este promițătoare

Bateriile cu litiu sulf sunt o tehnologie emergentă care poate oferi densități de energie mult îmbunătățite în comparație cu litiu-ion. Energia specifică teoretică maximă a acestei chimii este de 2.567 Wh / kg comparativ cu 350 Wh / kg maxim de ion litiu.

Electroliți în stare solidă. O temă comună în tehnologiile emergente de până acum a fost dorința cercetătorilor de a dezvolta electroliți în stare solidă. Acestea ar înlocui lichidele organice inflamabile cu solide stabile, cristaline sau sticloase sau cu bază polimerică. Se speră că utilizarea acestor electroliți solizi ar permite utilizarea electrozilor metalici cu litiu pentru a oferi tensiuni de ieșire mai mari și pentru a permite o densitate a energiei crescută. Panasonic a căutat, de asemenea, electroliți în stare solidă. Este remarcabil faptul că Tesla a fost parteneriat cu Panasonic în ceea ce privește capacitatea lor existentă de producție litiu-ion, dar Toyota este cea care și-a anunțat public colaborarea cu Panasonic pentru a dezvolta baterii cu stare solidă de generația următoare. Și Samsung lucrează la baterii cu stare solidă.

Baterii dual carbon

Baterii dual carbon. Doi electrozi de carbon și un electrolit netoxic cu capacitatea de a extrage mai multă putere decât din ionul litiu convențional și capacitatea lor de a se încărca de 20 de ori mai rapid, iar aceste variante litiu-ion ar putea fi viitorul vehiculelor electrice.

Bateriile mai bune sunt, de asemenea, importante pentru avansarea stocării staționare din surse regenerabile de energie, cum ar fi energia solară. De asemenea, Tesla face progrese în acest sector, cu produse precum bateria de uz casnic powerwall și produse comerciale de stocare a energiei powerpack.

Tehnologiile discutate în acest videoclip ar putea avea implicații uriașe asupra diferitelor opțiuni de transport pe baterie, în afară doar de mașinile electrice. Imaginați-vă potențialul din orice, de la biciclete electrice la trotinete electrice și bărci electrice până la avioane electrice. De asemenea, produsele electronice de larg consum vor experimenta îmbunătățiri considerabile în ceea ce privește durata de viață a bateriei pe dispozitive precum telefoane inteligente, laptopuri, camere foto și multe altele. Viitorul este electric!

Pentru instalarea de echipamente, cum ar fi Tesla Wall Connector, ne puteți contacta. Lista completă de prețuri o puteți găsi aici.

en_USEnglish